Ustawienie rozliczenia kosztów

Aby określić sposób rozliczenia kosztów należy:

  • W zakładce Administracja kliknąć na przycisk Naliczenia.
  • Następnie na K. bieżąca.
  • Przechodzimy do Menu obciążenia > Rozliczenia kosztów.
  • W polu Rozliczany składnik wybieramy opłatę do rozliczenia.
  • W polu Element struktury zazwyczaj wybieramy całą WM, można też wskazać pojedynczą strukturę lub lokal.
  • W polu Typ określamy rodzaj rozliczenia. (więcej na temat w osobnej dokumentacji)
  • W polu Sposób wybieramy jakich lokali ma dotyczyć rozliczenie, jeśli ma dotyczyć wszystkich ustawiamy Łącznie.
  • Pole Sposób wpr. alg. > Zwykły.
  • W polu Algorytm wybieramy daną według której ma się odbyć rozliczenie.
  • W polu Wartość wybieramy lub wpisujemy kwotę do rozliczenia.
  • Pole Typ VAT > Brutto. (Uwaga - pole zależne od specyfiki WM)
  • Pole Wydruk > Drukuj tylko niezerowe.
  • Klikamy Dodaj.
  • Powtarzamy czynności dla innych składników.
  • Wpisujemy hasło i zatwierdzamy.
  • W korekcie bieżącej przeliczamy rozliczenie, Menu Obciążenia > Nalicz korekty RL+RK.
  • Sprawdzamy rozliczenie, klikając lokale, wyrywkowo przeliczając ręcznie udział.

Ustawienie rozliczenia kosztów