Dodatkowe adresy korespondencyjne

W systemie jest możliwość dodania innego adresu korespondencyjnego właściciela niż ten zdefiniowany w menu Zasoby > Edytuj dane właścicieli > pole Adres. Aby dodać dodatkowy adres korespondencyjny, należy przejść do:

  • Zakładka Administracja > menu Zasoby > Edytuj dodatkowe adresy korespondencyjne.
  • Pole Właściciel > wybieramy osobę/firmę.
  • Pole Lp. > liczba porządkowa. Dzięki temu polu można dodać wiele adresów dla jednego właściciela, każdy kolejny adres dodajemy z większym LP, na każdy z nich powstanie oddzielny dokument.
  • Pole Adres > wpisujemy dodatkowy adres właściciela (adresata). Wpisujemy go w odpowiednim formacie:
Jan Kowalski
ul. Przykładowa 13 m. 6
00-000 Warszawa

Czyli:

<nazwa lub osoba>
ul. <ulica> <nr budynku> m. <nr mieszkania>
<Kod pocztowy> <Miejscowość>
  • Pole Sprawdzaj strukturę > sprawdzanie struktury adresu, musi on spełniać powyższe założenia. Jeśli nie spełni, to nie da się zaakceptować zmian. Poprawny adres wymagany jest przy wysyłce dokumentów przez usługę Poczty Polskiej Envelo.
  • Klikamy: Dodaj.
  • Powtarzamy powyższe kroki dla innych osób, jeśli trzeba.
  • Klikamy: Zatwierdź.

Sporządzając wydruki dla właścicieli musimy włączyć wykorzystanie dodatkowych adresów korespondencyjnych.

  • Menu Funkcje > Wydruki.
  • Zakładka Dokumenty lub Osoby.
  • Pole Dodatkowe adresy do korespondencji > Użyj.

Adresy podane w opisywanej funkcji zastąpią ten podany w Edycji danych właścicieli. Dodatkowych adresów można dodać kilka, na każdy z nich utworzy się osobny dokument.

Dodatkowe adresy