W systemie jest możliwość dodania innego adresu korespondencyjnego właściciela niż ten zdefiniowany w menu Zasoby
> Edytuj dane właścicieli
> pole Adres
. Adresy podane w opisywanej funkcji zastąpią ten podany w Edycji danych właścicieli
. Dodatkowych adresów można dodać kilka, na każdy z nich utworzy się osobny dokument. Aby dodać dodatkowy adres korespondencyjny, należy przejść do:
Administracja
> menu Zasoby
> Edytuj dodatkowe adresy korespondencyjne
.Właściciel
> wybieramy osobę/firmę.Lp.
> liczba porządkowa.Adres
> wpisujemy dodatkowy adres właściciela (adresata). Wpisujemy go w odpowiednim formacie:Jan Kowalski
ul. Przykładowa 13 m. 6
00-000 Warszawa
Czyli:
<nazwa lub osoba>
ul. <ulica> <nr budynku> m. <nr mieszkania>
<Kod pocztowy> <Miejscowość>
Sprawdzaj strukturę
> sprawdzanie struktury adresu, musi on spełniać powyższe założenia. Jeśli nie spełni, to nie da się zaakceptować zmian. Poprawny adres wymagany jest przy wysyłce dokumentów przez usługę Poczty Polskiej Envelo. Ewentualnie można pominąć sprawdzanie.Dodaj
.Zatwierdź
.