W systemie jest możliwość dodania innego adresu korespondencyjnego właściciela niż ten zdefiniowany w menu Zasoby
> Edytuj dane właścicieli
> pole Adres
. Aby dodać dodatkowy adres korespondencyjny, należy przejść do:
Administracja
> menu Zasoby
> Edytuj dodatkowe adresy korespondencyjne
.Właściciel
> wybieramy osobę/firmę.Lp.
> liczba porządkowa. Dzięki temu polu można dodać wiele adresów dla jednego właściciela, każdy kolejny adres dodajemy z większym LP, na każdy z nich powstanie oddzielny dokument.Adres
> wpisujemy dodatkowy adres właściciela (adresata). Wpisujemy go w odpowiednim formacie:Jan Kowalski
ul. Przykładowa 13 m. 6
00-000 Warszawa
Czyli:
<nazwa lub osoba>
ul. <ulica> <nr budynku> m. <nr mieszkania>
<Kod pocztowy> <Miejscowość>
Sprawdzaj strukturę
> sprawdzanie struktury adresu, musi on spełniać powyższe założenia. Jeśli nie spełni, to nie da się zaakceptować zmian. Poprawny adres wymagany jest przy wysyłce dokumentów przez usługę Poczty Polskiej Envelo.Dodaj
.Zatwierdź
.Sporządzając wydruki dla właścicieli musimy włączyć wykorzystanie dodatkowych adresów korespondencyjnych.
Funkcje
> Wydruki
.Dokumenty
lub Osoby
.Dodatkowe adresy do korespondencji
> Użyj
.Adresy podane w opisywanej funkcji zastąpią ten podany w Edycji danych właścicieli
. Dodatkowych adresów można dodać kilka, na każdy z nich utworzy się osobny dokument.