Cofnięcie zmiany właściciela

Aby cofnąć zmianę właściciela, należy przejść do:

  • Zakładki Administracja > Pole Struktura.
  • Odszukujemy lokal do poprawy, sprawdzamy datę zmiany właściciela, strukturę i typ dokumentu.
  • Menu Zasoby > Edytuj właścicieli.
  • Pole Lokal > wybrać lokal.
  • Pole Data > podać datę wykupu.
  • Pole Operacja > Istniejący właściciel.
  • Pole Udziałowcy > Właściciel główny.
  • Pole Struktura > wybrać strukturę, pod którą ma się podłączyć lokal (Ważne!!).
  • Pole Dokument > wybrać jeden z typów dokumentów, który miał wystawiany wcześniejszy właściciel.
  • Pole Właściciel > wybieramy kartotekę poprzedniego właściciela.
  • Klikamy: Dodaj.
  • Klikamy: Zatwierdź.

Instrukcję stosujemy tylko w miesiącach, za które nie są jeszcze zaksięgowane zaliczki.

Cofnięcie zmiany właściciela