Przeniesienie lokalu między strukturami

Przeniesienie lokalu do innej struktury wykonuje się tak jak zmianę właściciela. Można to zrobić tylko z bieżącą lub przyszłą datą. Aby to wykonać, należy przejść do:

  • Zakładki Administracja > Pole Struktura.
  • Odszukujemy lokal na liście, sprawdzamy strukturę i typ dokumentu.
  • Menu Zasoby > Edytuj właścicieli.
  • Pole Lokal > wybrać lokal.
  • Pole Data > podać datę zamiany.
  • Pole Operacja > Istniejący właściciel.
  • Pole Udziałowcy > Właściciel główny.
  • Pole Struktura > wybrać strukturę, pod którą ma się podłączyć lokal (Ważne!!).
  • Pole Dokument > wybrać jeden z dokumentów.
  • Pole Właściciel > wybieramy kartotekę obecnego właściciela.
  • Klikamy: Dodaj.
  • Klikamy: Zatwierdź.

Przeniesienie lokalu między strukturami