Wyciągi masowe importujemy poprzez:
Zasoby
> menu Funkcje
> Importuj płatności masowe
.Dodawanie
.Plik
> klikamy Przeglądaj
.Otwórz
.Hasło
> wpisujemy hasło.Zatwierdź
.Po imporcie, jeśli nie będzie błędów, okno zamknie się samo, można ponownie przejść do: Importuj płatności masowe
> zakładka Podgląd
, gdzie można sprawdzić zaimportowany plik i jego pozycje. Dekret e-WB powinien też być widoczny na zakładce Dekrety
.
Jeśli po kliknięciu Zatwierdź
wystąpi:
ERR Błąd przy pozycji <nazwa pliku> <nr konta> <dane z przelewu> Nie znaleziono konta
Oznacza to, że w systemie nie ma sparowania: nr ind. rach. bankowego z kontem księgowym. W takim przypadku prosimy o przesłanie importowanego pliku do działu wsparcia.Dekrety
nie powstanie dekret. Oznacza to, że importowany plik wyciągu jest pusty.