Po otrzymaniu informacji o wygenerowaniu indywidualnych numerów kont bankowych możemy sporządzić ich zbiorcze zestawienie oraz dodać je na wydrukach indywidualnych.
Indywidualne konta bankowe można umieścić na wydruku dla każdego właściciela za pomocą:
Administracja
> menu Funkcje
> Wydruki
.Dokumenty
lub Osoby
.Rozrachunki
> element ten pokaże nr rachunku bankowego wraz z saldem kartoteki właściciela. Można też podać właścicielowi sam numer, odpowiednio ustawiając: pole Drukuj
> Tylko numery rachunków
.Wykaz do zapłaty
> jeden z podstawowych elementów przy tworzeniu wydruków z opłatami za lokale pokazuje numer konta oraz kwotę do zapłaty z ustawionego obciążenia w polu Miesiąc
.Zbiorcze zestawienie kont indywidualnych możne uzyskać w:
Administracja
> menu Funkcje
> Wydruki
> zakładka Zasób
.Lista kont indywidualnych
.Omawiane wydruki przedstawiamy na poniższej prezentacji.