Płatność od strony właściciela
Po uruchomieniu usługi, płatność od strony podglądu właściciela wygląda następująco:
- Właściciel loguje się do swojej kartoteki internetowej.
- Sprawdza symbol oraz wzorzec rachunku bankowego.
- Klika: Zapłać.
- Pojawi się komunikat z prośbą o zapamiętanie symbolu i wzorca.
- Klika: OK.
- Otworzy się nowa zakładka ze stroną płatności.
- Na której ponownie sprawdza wzorzec i symbol.
- Pole Płatność > właściciel wybiera jedną z dostępnych opcji:
- Pełna — aby pokryć saldo całkowicie.
- Wymagalna — aby zapłacić saldo za dokumenty zaksięgowane z terminem płatności do dzisiaj włącznie.
- Dowolna — aby określić kwotę do wpłaty samodzielnie.
- Właściciel deklaruje, że zapoznał się z regulaminem płatności i akceptuje go.
- Klika: Zapłać przez dotpay.
- Właściciel zostanie przekierowany na stronę dotpay.
- Sprawdza Odbiorcę płatności, Opis i Kwotę.
- Następnie wybiera dogodną metodę płatności i postępuje zgodnie z dalszymi instrukcjami na stronie Dotpay.