W systemie można umieszczać dokumenty, które będą dostępne dla właścicieli w podglądzie internetowym. Rozróżniamy dwa miejsca, w których możemy dodać pliki:
Zasoby
> menu Funkcje
> Materiały informacyjne
— dokument będzie dostępny we wszystkich nieruchomościach.Administracja
> menu Funkcje
> Materiały informacyjne
— dokument będzie dostępny tylko w wybranej nieruchomości.Dokumenty te są dostępne do wglądu/pobrania dla wszystkich właścicieli, aby dodać materiał, należy przejść do:
Administracja
> menu Funkcje
> Materiały informacyjne
.Nowy
.Opis
> wpisujemy nazwę pliku, która będzie widoczna w systemie. Sugerujemy nazwę zaczynać od daty np. 2020-12 - Protokół walnego zgromadzenia
.Plik
> wybieramy dokument do importu.Nazwa pliku
> uzupełni się automatycznie.Utwórz
.Maksymalny rozmiar załącznika to 25 MB. Typ pliku — prosimy używać PDF lub DOC.
Właściciel zobaczy dodany plik w swojej kartotece internetowej w zakładce Materiały i Uchwały. Może go pobrać na urządzenie, klikając na jego nazwę.
Po dodaniu pliku można zmienić jego opis, w tym celu przechodzimy do:
Administracja
> menu Funkcje
> Materiały informacyjne
.Edycja
.Opis
> wpisujemy nową nazwę pliku.Plik
> wybieramy dokument do importu (można go podmienić).Nazwa pliku
> uzupełni się automatycznie.Zapisz
.Materiały informacyjne można dowolnie usuwać.
Administracja
> menu Funkcje
> Materiały informacyjne
.Usuń
.