W systemie można umieszczać dokumenty, które będą dostępne dla właścicieli w podglądzie internetowym. Rozróżniamy dwa miejsca, w których możemy dodać pliki:
Zasoby > menu Funkcje > Materiały informacyjne — dokument będzie dostępny we wszystkich nieruchomościach.Administracja > menu Funkcje > Materiały informacyjne — dokument będzie dostępny tylko w wybranej nieruchomości.Dokumenty te są dostępne do wglądu/pobrania dla wszystkich właścicieli, aby dodać materiał, należy przejść do:
Administracja > menu Funkcje > Materiały informacyjne.Nowy.Opis > wpisujemy nazwę pliku, która będzie widoczna w systemie. Sugerujemy nazwę zaczynać od daty np. 2020-12 - Protokół walnego zgromadzenia.Plik > wybieramy dokument do importu.Nazwa pliku > uzupełni się automatycznie.Utwórz.Maksymalny rozmiar załącznika to 25 MB. Typ pliku — prosimy używać PDF lub DOC.

Właściciel zobaczy dodany plik w swojej kartotece internetowej w zakładce Materiały i Uchwały. Może go pobrać na urządzenie, klikając na jego nazwę.

Po dodaniu pliku można zmienić jego opis, w tym celu przechodzimy do:
Administracja > menu Funkcje > Materiały informacyjne.Edycja.Opis > wpisujemy nową nazwę pliku.Plik > wybieramy dokument do importu (można go podmienić).Nazwa pliku > uzupełni się automatycznie.Zapisz.
Materiały informacyjne można dowolnie usuwać.
Administracja > menu Funkcje > Materiały informacyjne.Usuń.