Właściciel po potrzymaniu danych logowania może się zalogować do swojej kartoteki internetowej. Przy pierwszym logowaniu system wymusi zmianę hasła z tymczasowego na własne. Właściciel, aby się zalogować, musi:
Nazwa użytkownika
> wpisuje login przekazany przez administratora/zarządcę nieruchomości.Hasło
> wpisuje hasło tymczasowe, powinno być podane wraz z loginem.Zaloguj hasłem
.W tym momencie system wymusi zmianę hasła.
Nowe hasło
> wpisujemy nowe, własne hasło do kartoteki.Potwierdź nowe hasło
> wpisujemy jeszcze raz nowe, własne hasło.Stare lub tymczasowe hasło
> wpisujemy hasło tymczasowe otrzymane od administratora/zarządcy.Zmień hasło
.Właściciel powróci na stronę logowania. Od tego momentu właściciel loguje się już własnym hasłem do kartoteki.
Nazwa użytkownika
> powinno być już uzupełnione, jeśli nie jest, to wpisujemy login.Hasło
> wpisujemy już własne hasło.Zaloguj hasłem
.Poprawny sposób zmiany hasła i logowania przedstawiamy poniżej. Login właściciela składa się z kilku-kilkunastu cyfr. W przypadku utraty/zapomnienia hasła prosimy skorzystać z przycisku Odzyskaj hasło lub zwrócić się do Administratora/Zarządcy.