Ustawienie głosowania

Po dodaniu pliku uchwały można ustawić parametry głosowania, aby to zrobić, należy:

  • Zakładka Administracja > Menu funkcje > Uchwały.
  • Zakładka Edycja.
  • Pole Materiał > Wybieramy nową uchwałę.
  • Pole Opis > pozostawiamy bez zmian lub ew zmieniamy go.
  • Pole Sposób wprowadzania alg. > Zwykły.
  • Pole Algorytm > wybieramy daną, według której ma się odbyć głosowanie.
  • Pole Wynik > ustawiamy Głosowana.
  • Pole Usuwanie > Pozostaw.
  • Klikamy: Dodaj.
  • Wpisujemy hasło i zatwierdzamy.

Od tego momentu właściciele mogą głosować w kartotece internetowej.

Ustawienie głosowania

Uwagi:

  • Prosimy sprawdzić poprawność danych przed ustawieniem głosowania w zakładce Administracja > Dane.
  • Dane wybrane w polu Algorytm, są przeliczane na udział.
  • Jeśli udział ma być co do wartości równy danej, to ta dana musi mieć wartość sumaryczną 1.
  • W polu Usuwanie można usunąć uchwałę wraz z oddanymi głosami.