Wydruk ten pozwala uzyskać raport z głosów oddanych przez internet, aby go wykonać, należy przejść do:
Funkcje
> Wydruki
> zakładka Zasób
.Głosowanie uchwały
.Uchwała
> wybieramy pożądaną uchwałę.Dane na dzień
> ustawiamy datę danych, najlepiej niech to będzie data przyjęcia/odrzucenia uchwały.Podgląd wydruku
.Wydruk ten pozwala uzyskać gotową, zbiorczą tabelkę do tradycyjnego głosowania (na papierze), aby go wykonać, należy przejść do:
Funkcje
> Wydruki
> zakładka Zasób
.Lista głosowania/obecności
.Dane
> wybieramy dane wg, których będzie głosowanie.Tytuł
> wpisujemy tytuł.Data danych
> ustawiamy datę wartości danych.Dodatkowe
> dodajemy do wydruku dodatkowe kolumny na głos.Sortowanie
> to sortowanie osób na wydruku, po nazwisku lub numerze lokalu.Pozycje zerowe
> ustalamy czy system ma pokazywać właścicieli, dla których dane równają się zero.Pokazuj lokal
> ustalamy czy na wydruku ma się pokazywać systemowy numer lokalu oraz, czy lokale tego samego właściciela mają się pokazywać osobno.Dane właściciela
> ustalamy czy ma się pokazywać cały adres właściciela, czy tylko imię i nazwisko.Bez typów właścicieli
> można ukryć na wydruku konkretny typ właściciela, na przykład pożytki.Podgląd wydruku
.Z systemu można uzyskać indywidualne karty do głosowania nad uchwałami. Uchwały muszą być dodane w menu Funkcje
> Uchwały
oraz mieć status Głosowana
. Aby wygenerować indywidualne wydruki dla właścicieli, należy przejść do:
Funkcje
> Wydruki
> zakładka Osoby
.Głosowanie uchwał
.Dane na dzień
> ustawiamy datę danych.Podgląd wydruku
.