Dodanie nowego użytkownika

Dodanie nowego użytkownika systemu rozpoczynamy od przejścia do:

  • Zakładka Zasoby > menu Funkcje > Administratorzy.
  • Kliknąć: Nowy.
  • Pole Administratorzy > wpisujemy nazwę, zazwyczaj podajemy imię i nazwisko.
  • Pole Końcówka > wpisujemy krótką frazę, która doda się do loginu użytkownika. (patrz uwagi)
  • Pole Hasło > podajemy hasło tymczasowe dla nowego użytkownika.
  • Pole Uprawnienia > przypisujemy użytkownikowi dostęp do funkcji systemu.
  • Pole Hasło > wpisujemy własne hasło.
  • Klikamy: Zapisz.

Po dodaniu nowego użytkownika trzeba jeszcze dodać uprawnienia do poszczególnych budynków w systemie.

Dodawanie użytkownika

Uwagi:

  • Nazwa użytkownika może być dowolna, zazwyczaj podajemy imię i nazwisko, maksymalnie 20 znaków. Pole musi być unikalne.
  • W polu Końcówka wpisujemy inicjały użytkownika lub inną unikalną i krótką frazę. Doda się ona po kropce (czyli kropki nie wpisujemy w polu końcówka) do nazwy bazy klienta, co razem stworzy login użytkownika. Maksymalnie 20 znaków.
    • Przykład: Jan Kowalski
    • Końcówka: jako
    • Login: baza.jako
    • Więc docelowym loginem będzie: doc.jako
  • System wymusi zmianę hasła tymczasowego podczas pierwszego logowania do systemu.
  • System wymusza zmianę hasła co 30 dni.