Dodanie nowego użytkownika
Dodanie nowego użytkownika systemu rozpoczynamy od przejścia do:
- Zakładka
Zasoby
> menu Funkcje
> Administratorzy
.
- Kliknąć:
Nowy
.
- Pole
Administratorzy
> wpisujemy nazwę, zazwyczaj podajemy imię i nazwisko.
- Pole
Końcówka
> wpisujemy krótką frazę, która doda się do loginu użytkownika. (patrz uwagi)
- Pole
Hasło
> podajemy hasło tymczasowe dla nowego użytkownika.
- Pole
Uprawnienia
> przypisujemy użytkownikowi dostęp do funkcji systemu.
- Pole
Hasło
> wpisujemy własne hasło.
- Klikamy:
Zapisz
.
Po dodaniu nowego użytkownika trzeba jeszcze dodać uprawnienia do poszczególnych budynków w systemie.

Uwagi:
- Nazwa użytkownika może być dowolna, zazwyczaj podajemy imię i nazwisko, maksymalnie 20 znaków. Pole musi być unikalne.
- W polu Końcówka wpisujemy inicjały użytkownika lub inną unikalną i krótką frazę. Doda się ona po kropce (czyli kropki nie wpisujemy w polu końcówka) do nazwy bazy klienta, co razem stworzy login użytkownika. Maksymalnie 20 znaków.
- Przykład: Jan Kowalski
- Końcówka: jako
- Login: baza.jako
- Więc docelowym loginem będzie: doc.jako
- System wymusi zmianę hasła tymczasowego podczas pierwszego logowania do systemu.
- System wymusza zmianę hasła co 30 dni.