Aby nadać członkowi Zarządu dostęp bierny — tylko do podglądu, bez możliwości zmian, należy dodać nowe konto użytkownika oraz nadać uprawnienia do konkretnego budynku. W tym celu przechodzimy do:
Zasoby
> menu Funkcje
> Administratorzy
.Nowy
.Administratorzy
> wpisujemy nazwę użytkownika. Nazwą może być imię i nazwisko, jednak sugerujemy tutaj stworzenie jej od nazwy nieruchomości. Nazwę nadajemy na zasadzie: Z + NazwaWM + Nr, przykładowo: Z-Wiatraczna-1.Końcówka
> wpisujemy krótką frazę, która doda się do loginu użytkownika. (Patrz uwagi)Hasło
> podajemy hasło tymczasowe dla użytkownika.Uprawnienia
> nie nadajemy żadnych uprawnień (WAŻNE!).Zapisz
.Nie zamykamy okna, trzeba jeszcze nadać uprawnienia do budynku.
Uprawnienia
.Edycja
.Administratorzy
> wybieramy nowo dodane konto członka zarządu. (można wybrać kilka).Wspólnota
> wybieramy budynek, do której wybrany użytkownik ma mieć podgląd.Dostęp
> wybieramy Dostępny.Uprawnienia
> nie nadajemy żadnych uprawnień (WAŻNE!).Zapisz
.