Aby nadać członkowi Zarządu dostęp bierny — tylko do podglądu, bez możliwości zmian, należy dodać nowe konto użytkownika oraz nadać uprawnienia do konkretnego budynku. W tym celu przechodzimy do:
Zasoby > menu Funkcje > Administratorzy.Nowy.Administratorzy > wpisujemy nazwę użytkownika. Nazwą może być imię i nazwisko, jednak sugerujemy tutaj stworzenie jej od nazwy nieruchomości. Nazwę nadajemy na zasadzie: Z + NazwaWM + Nr, przykładowo: Z-Wiatraczna-1.Końcówka > wpisujemy krótką frazę, która doda się do loginu użytkownika. (Patrz uwagi)Hasło > podajemy hasło tymczasowe dla użytkownika.Uprawnienia > nie nadajemy żadnych uprawnień (WAŻNE!).Zapisz.
Nie zamykamy okna, trzeba jeszcze nadać uprawnienia do budynku.
Uprawnienia.Edycja.Administratorzy > wybieramy nowo dodane konto członka zarządu. (można wybrać kilka).Wspólnota > wybieramy budynek, do której wybrany użytkownik ma mieć podgląd.Dostęp > wybieramy Dostępny.Uprawnienia > nie nadajemy żadnych uprawnień (WAŻNE!).Zapisz.