Pierwszym krokiem przed rozpoczęciem wysyłania wiadomości e-mail jest dodanie kont skrzynek mailowych do systemu. W tym celu należy:
Zasoby
> menu Funkcje
> Wysyłka e-mail
.Konta pocztowe
.Typ
> wybieramy E-mail
.E-mail
> podajemy adres mail, z którego będzie prowadzona wysyłka.E-mail kopia ukryta
> wpisać adres mail, na który będą wysyłane kopie wszystkich maili wychodzących z systemu. Można to pole pozostawić puste. Nie zalecamy podawania tego samego adresu e-mail, który dodajemy. Najlepiej jest stworzyć nową skrzynkę pocztową tylko do archiwizacji wysłanych maili.Login
> podajemy login do konta pocztowego, zazwyczaj jest to e-mail, nie jest to login do Weles 3.Hasło
> podajemy hasło do konta pocztowego, nie jest to hasło do Weles 3.Limit e-mail na sesję
> wpisz maksymalną ilość maili, jaka może zostać wysłana w jednej sesji. Sesje są co godzinę. Puste pole = bez limitu.Usuń
> wybierz Nie
aby zachować skrzynkę. Jeśli wybierzesz Tak
, to usuniesz skrzynkę.Dodaj
.Zatwierdź
.Na koniec prosimy o przesłanie maila na adres: weles@e-adm.pl — informując o zdefiniowaniu konta pocztowego w systemie — sprawdzimy jego poprawność i ustawimy dokładnie serwer.
Prosimy nie podawać w treści wiadomości loginu ani hasła do konta pocztowego. Po otrzymaniu odpowiedzi można przejść do przypisania konta pocztowego do nieruchomości.