Przycisk Podgląd wydruku e-mail > pozwala na pobranie/sprawdzenie załączników z danej wysyłki.
Przycisk Edycja wydruku > zostanie otwarte okno Wydruki, w którym na nowo możemy stworzyć wysyłkę dokumentów.
Przycisk Ponów niezrealizowane > gdy w wysyłce pojawią się błędy, np. błędny adres e-mail, to po ich poprawieniu, można ponowić wysyłkę bez potrzeby definiowania jej ponownie.
Po prawej stronie okna, w polu E-Mail można wpisać swój mail, następnie kliknąć Wyślij e-mail testowy. Na wskazany adres zostanie wysłany przykład wiadomości, dzięki temu można sprawdzić treść, załącznik oraz ogólne, czy skrzynka jest poprawnie ustawiona. Zalecamy to zrobić przed kliknięciem Roześlij.

Dla skończonych wysyłek zostanie określony status w odpowiednich kolorach. Jeśli w wysyłce zostaną napotkanie problemy, to część paska z nazwą zostanie oznaczona kolorem czerwonym. Udane próby wysłania będą powodowały, że pasek przyjmie kolor zielony. Jeżeli zatrzymamy kursor myszki nad wysyłką, wyświetli się dymek wskazujący ilość maili z odpowiednim statusem.

W oknie wysyłek jest możliwość sprawdzenia przebiegu wysyłki dla jednego lokalu, zostało to przedstawione na poniższym zrzucie ekranu. Dodatkowo klikając przycisk Raport z wysyłki, pobierzemy zbiorczy PDF ze statusami wysyłek dla każdego właściciela.
