Do poprawnej wysyłki listów potrzebny nam jest pełen adres korespondencyjny właściciela lokalu. Układ powinien wyglądać następująco:
Nazwa firmy
Imię Nazwisko
ul. Ulica Nr budynku/Lokalu
Kod pocztowy Miasto
A dokładniej:
<Pierwsza linijka>
<Druga linijka>
ul._<Nazwa ulicy>_<nr budynku>/<nr lokalu> (lub zamiast / można użyć m.)
<Kod pocztowy>_<Miejscowość>
Program zawsze sprawdza, czy da się z adresu wprowadzonego w systemie, uzyskać powyższe dane. Bez tego, list nie zostanie wysłany, aby sprawdzić poprawność adresów, należy przejść do:
Administracja
> menu Funkcje
> Wysyłka e-mail
.Analiza adresów
.W tej zakładce mamy odpowiednio, zaczynając od lewej, nazwę właściciela, numer lokalu i adres dodany w systemie. W dalszych polach są prezentowane dane rozpoznane z adresów właścicieli. Dane adresowe rozpoznane poprawnie są prezentowane na zielono, więc szukamy pozycji, w których widnieje kolor czerwony. W przykładzie poniżej widzimy, że dane adresowe lokalu użytkowego nie zostały rozpoznane.
Aby poprawić adres właściciela, należy przejść do:
Administracja
> menu Zasoby
> Edytuj dane właścicieli
.Edycja
.Adres
> poprawić na adres rozpoznawany przez system.Weryfikacja adresu
> Sprawdzaj strukturę
, opcja ta odpowiada za sprawdzanie adresu, pod kątem wysyłki przez Envelo.Zapisz
.Jeśli okno się nie zamknęło i pojawił się błąd w pozycji, to oznacza, że system nie rozpoznał poprawnie adresu, adres trzeba jeszcze raz poprawić.