W systemie Weles3 udostępniliśmy Państwu nową funkcję, której zadaniem jest obsłużenie części zapytań do właścicieli nieruchomości. Opisywana tutaj infolinia będzie pozwalała właścicielowi na wykonanie czterech czynności:
Infolinia powstała z myślą o:
tomojdom.pl, na przykład osoby starsze lub z niepełnosprawnościami.Numer na który właściciele wykonują połączenia to: 22 19 366. Jest to numer ogólnopolski i jednakowy dla wszystkich naszych klientów. Cena za połączenie jest taka sama jak za połączenia na numer stacjonarny. Właściciel dzwoniąc na ten numer, autoryzuje się swoim loginem numerycznym do tomojdom.pl.
Najbardziej typowe scenariusze wykorzystania infolinii to:
Wymagane jest podpisanie dodatkowej umowy. Infolinia jest dodatkowo płatna, za każde połaczenie właściciela, z maksymalną miesięczną kwotą obciążenia, powyżej której nie będą Państwo obciążani za dodatkowe połączenia. W umowie też definiują Państwo sposób komunikacji w czwartej opcji oraz dla których zasobów będzie włączona infolinia. Przekierowanie połączeń na zew. telefon lub softphone jest dodatkowo płatne. Po podpisaniu umowy można od razu korzystać z infolinii.
Jeśli właściciele nie mają nadanych odstępów do podglądu internetowego to infolinia nie będzie dla nich dostępna. Podobnie będzie też w przypadku, gdy ten dostęp został wyłączony przez zakładka Zasoby > menu Zasby > Edytuj zasoby > pole Opcje > Blokada dostępu właścicieli do tomojdom.pl.
Właściciel musi znać swój login numeryczny do tomojdom.pl, mogą Państwo poinformować go o nim drogą mailową lub w rozmowie. Właściciel znajdzie też ten numer w stopce każdego wydruku z Weles 3.
Warunkiem koniecznym jest uzupełnienie telefonu właściciela, z którego będzie dzwonił na infolinię. Dodatkowo chcąc skorzystać z przesyłania informacji na maila, trzeba dodać też adresy mailowe.
Swoje telefony i adresy mailowe właściciel może uzupełnić samodzielnie logując się do tomojdom.pl. Mogą je też uzupełnić Państwo przez zakładkę Administracja > menu Zasoby > Edytuj dane właścicieli.
Znajomość numeru loginu oraz uzupełniony numer telefonu - jednoznacznie identyfikuje/autoryzuje osobę dzwoniącą.
Mogą Państwo przetestować infolinię przed poinformowaniem właścicieli.
W wybranym zasobie, prosimy dodać własny numer telefonu i adres email wybranemu właścicielowi, najlepiej kartotece, która nie ma ich przypisanych. Można zrobić to przez zakładkę Administracja > menu Zasoby > Edytuj dane właścicieli.
Następnie zadzwonić pod numer: 22 19 366, wpisać login właściciela, zatwierdzić # i przetestować wszystkie opcje.
Po zakończeniu testowania, prosimy pamiętać o usunięciu swoich danych kontaktowych.
Korzystanie z infolinii jest bardzo proste.
22 19 366.tomojdom.pl.#.1 > uzyska informacje o saldzie rozrachunków z wspólnotą.2 > uzyska informacje o wysokości naliczeń za lokal.3 > po wybraniu tej opcji, na adres e-mail zostaną przesłane informacje o naliczeniach i saldzie.9 > akcja definiowana przy zawieraniu umowy z nami, tutaj właściciel może mieć jedną z 4 opcji:
Właściciel może się rozłączyć w dowolnym momencie.
Wiadomość przychodząca do właściciela z informacją o naliczeniach za lokal i stanie rozrachunków w wspólnotą.

Wiadomość przychodząca do administracji z transkrypcją zgłoszenia właściciela.
