W systemie Weles3 udostępniliśmy Państwu nową funkcję, której zadaniem jest obsłużenie części zapytań do właścicieli nieruchomości. Opisywana tutaj infolinia będzie pozwalała właścicielowi na wykonanie czterech czynności:
Infolinia powstała z myślą o:
tomojdom.pl
, na przykład osoby starsze lub z niepełnosprawnościami.Numer na który właściciele wykonują połączenia to: 22 19 366
. Jest to numer ogólnopolski i jednakowy dla wszystkich naszych klientów. Cena za połączenie jest taka sama jak za połączenia na numer stacjonarny. Właściciel dzwoniąc na ten numer, autoryzuje się swoim loginem numerycznym do tomojdom.pl
.
Najbardziej typowe scenariusze wykorzystania infolinii to:
Wymagane jest podpisanie dodatkowej umowy. Infolinia jest dodatkowo płatna, za każde połaczenie właściciela, z maksymalną miesięczną kwotą obciążenia, powyżej której nie będą Państwo obciążani za dodatkowe połączenia. W umowie też definiują Państwo sposób komunikacji w czwartej opcji oraz dla których zasobów będzie włączona infolinia. Przekierowanie połączeń na zew. telefon lub softphone jest dodatkowo płatne. Po podpisaniu umowy można od razu korzystać z infolinii.
Jeśli właściciele nie mają nadanych odstępów do podglądu internetowego to infolinia nie będzie dla nich dostępna. Podobnie będzie też w przypadku, gdy ten dostęp został wyłączony przez zakładka Zasoby
> menu Zasby
> Edytuj zasoby
> pole Opcje
> Blokada dostępu właścicieli do tomojdom.pl
.
Właściciel musi znać swój login numeryczny do tomojdom.pl
, mogą Państwo poinformować go o nim drogą mailową lub w rozmowie. Właściciel znajdzie też ten numer w stopce każdego wydruku z Weles 3.
Warunkiem koniecznym jest uzupełnienie telefonu właściciela, z którego będzie dzwonił na infolinię. Dodatkowo chcąc skorzystać z przesyłania informacji na maila, trzeba dodać też adresy mailowe.
Swoje telefony i adresy mailowe właściciel może uzupełnić samodzielnie logując się do tomojdom.pl
. Mogą je też uzupełnić Państwo przez zakładkę Administracja
> menu Zasoby
> Edytuj dane właścicieli
.
Znajomość numeru loginu oraz uzupełniony numer telefonu - jednoznacznie identyfikuje/autoryzuje osobę dzwoniącą.
Mogą Państwo przetestować infolinię przed poinformowaniem właścicieli.
W wybranym zasobie, prosimy dodać własny numer telefonu i adres email wybranemu właścicielowi, najlepiej kartotece, która nie ma ich przypisanych. Można zrobić to przez zakładkę Administracja
> menu Zasoby
> Edytuj dane właścicieli
.
Następnie zadzwonić pod numer: 22 19 366
, wpisać login właściciela, zatwierdzić #
i przetestować wszystkie opcje.
Po zakończeniu testowania, prosimy pamiętać o usunięciu swoich danych kontaktowych.
Korzystanie z infolinii jest bardzo proste.
22 19 366
.tomojdom.pl
.#
.1
> uzyska informacje o saldzie rozrachunków z wspólnotą.2
> uzyska informacje o wysokości naliczeń za lokal.3
> po wybraniu tej opcji, na adres e-mail zostaną przesłane informacje o naliczeniach i saldzie.9
> akcja definiowana przy zawieraniu umowy z nami, tutaj właściciel może mieć jedną z 4 opcji:
Właściciel może się rozłączyć w dowolnym momencie.
Wiadomość przychodząca do właściciela z informacją o naliczeniach za lokal i stanie rozrachunków w wspólnotą.
Wiadomość przychodząca do administracji z transkrypcją zgłoszenia właściciela.