Wysyłka do wielu zasobów jest bardzo zbliżona do zwykłej. Zaczynamy ją od okna Wydruki, z tą różnicą, że tworzymy wydruki z poziomu całego systemu.
Zasoby
> Menu Funkcje
> Wydruki
.Struktura
> ustawiamy Weles 3 FK
. < < Ważne !!Dokumenty
lub Osoby
.Wydruki
> tworzymy dokument do rozesłania właścicielom.Zalecamy też skorzystać z Filtrów wydruków.
Gdy dokument będzie już gotowy, przekierowujemy go do wysyłki:
Funkcje
> wybieramy jedną z opcji:
Przekaż do wysyłki (dane na dzień wysyłki)
> nie zalecana, wydruki dla właścicieli (PDFy) tworzą się w momencie wysyłania e-maila z systemu. Jeśli w systemie zaszły zmiany mające wpływ na zawartość wydruków, to zostaną one uwzględnione w wysyłanych wydrukach.Przekaż do wysyłki (dane na dzień wydruku)
> zalecana, wydruki dla właścicieli (PDFy) tworzą się w momencie klikania w tę opcję, pozostają niezmienne do czasu wyjścia wiadomości mailowej.Zamykamy okno wydruków lub pozostawiamy otwarte. Po przekazaniu wydruków do wysyłki zalecamy też zapisanie ich jako plik PDF, klikając: Podgląd wydruku
, dzięki temu będziemy mieli zapisaną kopię rozesłanych załączników. W tym momencie możemy też wygenerować dokumenty do przekazania inną drogą niż wysyłka mailowa, w filtrze Dane kontaktowe
odwracamy zaznaczenie, w polu Posiadanie
na Nie posiada
, po kliknięciu Podgląd wydruku
wygenerują się nam wydruki do rozniesienia do skrzynek lub wysłania drogą tradycyjną.
Przechodzimy do definiowania właściwej wysyłki, przechodzimy do:
Zasoby
> menu Funkcje
> Wysyłka e-mail
.-- NOWY --
.W środkowej części okna wyświetlą się parametry wydruków oraz lista właścicieli, dla których zostały one stworzone. Ustawienie mailingu robimy przez:
Edycja
.Wysyłka
> wybieramy E-mail
.Nazwa wysyłki (tytuł e-mail)
> wpisujemy nazwę wysyłki, która będzie jednocześnie tytułem e-maila.Odpowiedz do
> pozostawiamy puste, jeśli chcemy, aby odpowiedzi właścicieli trafiały na tę samą skrzynkę, z której otrzymali wiadomość. Wpisując tutaj adres konkretnego pracownika, przekierujemy zapytania właścicieli na jego skrzynkę.Opcje
> określamy akcję wykonywaną na wysyłce:
Roześlij
> wysyłka zostanie od razu przekierowana do rozesłania.Wstrzymaj rozsyłanie
> wstrzymamy wysyłanie / brak akcji.Usuń
> usuniemy wysyłkę.Zakończ bez wysyłania
> zakończymy wysyłkę bez jej wysyłania do właścicieli.Opóźnienie (godz.)
> pozostawiamy puste, jeśli opóźnienie wysyłki ma przyjąć wartość domyślną dla zasobu. Można podać własną wartość, na przykład od 0 do 4 godzin.Wyślij z
> pozostawiając Domyślne
, powodujemy, że wiadomości e-mail zostaną wysłane z domyślnej skrzynki przypisanej do zasobu. Wybierając jedną z dostępnych na liście, możemy zadecydować na przykład, że sprawy księgowe lub windykacyjne będą wysyłane ze skrzynek mailowych do tego dedykowanych.Treść e-maila
> uzupełniamy zawartość wiadomości mailowej. Tytuły i treści e-maila możemy zapisać wcześniej jako szablon w menu Funkcje
> Treści na wydruku
.Pliki
> służy do załączania zewnętrznych załączników spoza systemu, które trafią jednakowe do wszystkich właścicieli w danej wysyłce.Skopiuj ustawienia do innych wysyłek
> wybieramy ustawienia, które chcemy skopiować do pozostałych wysyłek z innych zasobów, które chcemy wysłać jednocześnie.Skopiuj ustawienia do
> wybieramy, do których wysyłek kopiujemy ustawienia.Zapisz
.Okno edycji zamknie się, jeśli w polu Opcje
wybraliśmy Roześlij
, to wysyłka zmieni grupę na Zaplanowane
, obok nazwy zostanie określona data i godzina wysyłki. Wysyłkę można odwołać, wracając do edycji wysyłki, w polu Opcje
wybierając Wstrzymaj rozsyłanie
lub usunąć wybierając Usuń
. Wysyłka e-mail następuje w sesjach co 1 godzinę, o najbliższych równych godzinach. Każdy z właścicieli otrzyma tylko swój załącznik.