Aby utworzyć wydruk zaksięgowanej korekty wraz z wykazem do zapłaty i opisem, należy przejść do:
Administracja
> menu Funkcje
> Wydruki
.Dokumenty
(jeśli mają być one opatrzone numerem) lub zakładki Osoby
(jeśli wystarczy wydruk bez numeru).Tekst
> w nim wpisujemy tekst wprowadzający, jak i objaśnienia do rozliczenia. (można go dodać kilka razy, w różnych miejscach)Dokument
lub Naliczenia
> pokaże on tabelkę z opłatami.Wykaz do zapłaty
> spowoduje pokazanie się podsumowania z numerem konta bankowego oraz kwotą do wpłaty lub zwrotem.Miesiąc
, na każdym z wydruków był wybrany ten sam miesiąc lub korekta.Wydruki
.Format rozliczenia
> prosimy zapoznać się z tym polem, dzięki niemu korekta może inaczej prezentować pozycje.Podgląd wydruku
Poniższy wzór zawiadomienia prosimy traktować jako przykład. Przykład — kliknij tutaj, aby pobrać. Na końcu instrukcji znajdują się dokładne opcje z okna Wydruki. Opisana tutaj konfiguracja wydruku to niezbędne minimum, do wydruku można dodać dużo więcej elementów, do czego Państwa zachęcamy. Z zakładki Dokumenty
należy drukować korekty Faktur VAT oraz Rachunków, Not, Faktury uproszczonych. Przydarzą się też tutaj Filtry wydruków.
Wygląd dokumentu można zmienić, więcej w dedykowanych instrukcjach:
Często używane wydruki można zapisać jako schemat oraz można zapisać używane teksty na wydrukach.
Przykładowy wydruk:
Parametry wydruku użyte w przykładzie: