Wydruk korekty

Aby utworzyć wydruk zaksięgowanej korekty wraz z wykazem do zapłaty i opisem, należy przejść do:

  • Zakładka Administracja > menu Funkcje > Wydruki.
  • Zakładka Dokumenty (jeśli mają być one opatrzone numerem) lub zakładki Osoby (jeśli wystarczy wydruk bez numeru).
  • Z listy wydruków dodajemy:
    • Tekst > w nim wpisujemy tekst wprowadzający, jak i objaśnienia do rozliczenia. (można go dodać kilka razy, w różnych miejscach)
    • Dokument lub Naliczenia > pokaże on tabelkę z opłatami.
    • Wykaz do zapłaty > spowoduje pokazanie się podsumowania z numerem konta bankowego oraz kwotą do wpłaty lub zwrotem.
  • W każdym z tych elementów sprawdzamy i ustawiamy opcje szczegółowe. Szczególnie proszę zwrócić uwagę, aby w polu Miesiąc, na każdym z wydruków był wybrany ten sam miesiąc lub korekta.
  • Oczywiście można dodać inne elementy z okna Wydruki.
  • Pole Format rozliczenia > prosimy zapoznać się z tym polem, dzięki niemu korekta może inaczej prezentować pozycje.
  • Klikamy: Podgląd wydruku
  • Pobieramy/otwieramy plik PDF.

Poniższy wzór zawiadomienia prosimy traktować jako przykład. Przykład — kliknij tutaj, aby pobrać. Na końcu instrukcji znajdują się dokładne opcje z okna Wydruki. Opisana tutaj konfiguracja wydruku to niezbędne minimum, do wydruku można dodać dużo więcej elementów, do czego Państwa zachęcamy. Z zakładki Dokumenty należy drukować korekty Faktur VAT oraz Rachunków, Not, Faktury uproszczonych. Przydarzą się też tutaj Filtry wydruków.

Wygląd dokumentu można zmienić, więcej w dedykowanych instrukcjach:

Często używane wydruki można zapisać jako schemat oraz można zapisać używane teksty na wydrukach.

Wydruk korekty

Przykładowy wydruk:

Wydruk korekty

Parametry wydruku użyte w przykładzie:

Wydruk korekty