Aby utworzyć wydruk zaksięgowanej korekty wraz z wykazem do zapłaty i opisem, należy przejść do:
Administracja > menu Funkcje > Wydruki.Dokumenty (jeśli mają być one opatrzone numerem) lub zakładki Osoby (jeśli wystarczy wydruk bez numeru).Tekst > w nim wpisujemy tekst wprowadzający, jak i objaśnienia do rozliczenia. (można go dodać kilka razy, w różnych miejscach)Dokument lub Naliczenia > pokaże on tabelkę z opłatami.Wykaz do zapłaty > spowoduje pokazanie się podsumowania z numerem konta bankowego oraz kwotą do wpłaty lub zwrotem.Miesiąc, na każdym z wydruków był wybrany ten sam miesiąc lub korekta.Wydruki.Format rozliczenia > prosimy zapoznać się z tym polem, dzięki niemu korekta może inaczej prezentować pozycje.Podgląd wydrukuPoniższy wzór zawiadomienia prosimy traktować jako przykład. Przykład — kliknij tutaj, aby pobrać. Na końcu instrukcji znajdują się dokładne opcje z okna Wydruki. Opisana tutaj konfiguracja wydruku to niezbędne minimum, do wydruku można dodać dużo więcej elementów, do czego Państwa zachęcamy. Z zakładki Dokumenty należy drukować korekty Faktur VAT oraz Rachunków, Not, Faktury uproszczonych. Przydarzą się też tutaj Filtry wydruków.
Wygląd dokumentu można zmienić, więcej w dedykowanych instrukcjach:
Często używane wydruki można zapisać jako schemat oraz można zapisać używane teksty na wydrukach.

Przykładowy wydruk:

Parametry wydruku użyte w przykładzie:
