Wydruk zaliczki

Aby utworzyć wydruk zaksięgowanej zaliczki wraz z wykazem do zapłaty i tekstem, należy przejść do:

  • Zakładka Administracja > menu Funkcje > Wydruki.
  • Przejść do:
    • Zakładki Dokumenty > jeśli mają być one opatrzone numerem.
    • Zakładki Osoby > jeśli wystarczy wydruk bez numeru.
  • Z listy wydruków dodajemy:
    • Tekst > w nim wpisujemy tekst wprowadzający i objaśnienia.
    • Dokument lub Naliczenia > pokaże on tabelkę z opłatami.
    • Wykaz do zapłaty > spowoduje pokazanie się podsumowania z numerem konta bankowego oraz kwotą do wpłaty.
  • W każdym z tych elementów sprawdzamy i ustawiamy opcje szczegółowe.
  • Szczególnie proszę zwrócić uwagę, aby w polu Miesiąc, na każdym z wydruków był wybrany ten sam miesiąc.
  • Klikamy: Podgląd wydruku
  • Pobieramy/otwieramy plik PDF.

Poniższy wzór zawiadomienia prosimy traktować jako przykład — kliknij tutaj, aby pobrać. Opisana tutaj konfiguracja wydruku to niezbędne minimum, do wydruku można dodać dużo więcej elementów, do czego Państwa zachęcamy. Z zakładki Dokumenty należy drukować Faktury VAT oraz Rachunki, Noty, Faktury uproszczone.

Koniecznie zapoznaj się z Filtrami wydruków. Dzięki temu ograniczysz drukowanie pustych stron. Rozdzielisz dokumenty do wysłania e-mailem, od tych do rozniesienia do skrzynek lub wysłania tradycyjną pocztą.

Wygląd dokumentu można zmienić, więcej w dedykowanych instrukcjach:

  • Grafiki na wydrukach > można dodać nagłówek i skany podpisów/pieczątek oraz np. zdjęcia.
  • Style wydruków > można zmienić wielkość czcionek, kolory i marginesy.
  • Schemat wydruków > często używane wydruki można zapisać jako schematy, dzięki temu nie trzeba ich za każdym razem tworzyć od nowa.
  • Teksty na wydrukach > treści używane w polach tekstowych można zapisać jako podpowiedzi.

Wydruk zaliczki

Przykładowa zaliczka:

Wydruk zaliczki

Poniżej parametry użyte do wydruku zaliczki:

Zaliczka