Jednym z ważniejszych wydruków generowanych z programu w ciągu roku jest rozliczenie liczników. Dokument generujemy zawsze po sprawdzeniu i zaksięgowaniu rozliczenia. Aby to zrobić, należy przejść do:
Administracja > menu Funkcje > Wydruki.Dokumenty (jeśli mają być one opatrzone numerem) lub zakładki Osoby (jeśli wystarczy wydruk bez numeru).Tekst > w nim wpisujemy tytuł dokumentu, tekst wprowadzający, jak i objaśnienia do rozliczenia. (można go dodać kilka razy, w różnych miejscach)Zużycia liczników > zostaną pokazane liczniki i ich odczyty na początek i koniec okresu rozliczenia.Dokument lub Naliczenia > pokaże on tabelkę z rozliczeniem.Wykaz do zapłaty > spowoduje pokazanie się podsumowania z numerem konta bankowego oraz kwotą do wpłaty.Miesiąc, na każdym z wydruków było wybrane te samo rozliczenie.Podgląd wydruku.Poniższy wzór rozliczenia prosimy traktować jako przykład. W dolnej części instrukcji załączamy przykład wydruku oraz parametry okna wydruki.
Przykład — kliknij tutaj, aby pobrać.
Koniecznie zapoznaj się z Filtrami wydruków. Dzięki temu ograniczysz drukowanie pustych stron. Rozdzielisz dokumenty do wysłania e-mailem, od tych do rozniesienia do skrzynek lub wysłania tradycyjną pocztą.
Wygląd dokumentu można zmienić, więcej w dedykowanych instrukcjach:

Przykład:

Ustawienia wydruków użyte przy generowaniu powyższego dokumentu:
